Svako ko se bavi internet marketingom zna koliko je važno stvarati i redovno objavljivati različite sadržaje na veb stranicama. Stalno objavljivanje članaka, prospekata ili dešavanja je neophodno da bi kompanija bila vodeća na internet tržištu. Međutim, veliki broj preduzetnika to ne radi.
Najčešći izgovor kompanija koje nemaju sadžaj na interent stranicama i društvenim mrežama je u tome što oni smatraju da je njihova industrija dosadna i da njihove kupce to ne interesuje. Kompanije pretpostavljaju da je neophodno imati tim stručnih pisaca kako bi se stvorio interesantan materijal koji će zainteresovati njihove pratioce. A to jednostavno nije tačno.
Za kvalitetan sadržaj dovoljno je biti fokusiran na svoju delatnost i prikupljati sve edukativne, inspirativne i zanimljive objave iz te delatnosti, i prikazivati ih. Vi vrlo lako možete na taj način postati najbolji izvor kvalitetnih sadržaja u vašoj oblasti. Lakoća pronalaska najnovijih podataka iz delatnosti kojom se bavite bi bila prva asocijacija na vaš sajt, i kupci bi ga rado pratili.
0 comments:
Post a Comment