Izražajnost je motivacija za web dizajnere, developere i frelancere. Ne radi se o nekoj izveštačenoj motivaciji, već o dubokoj želji za napredovanjem i sposobnošću kreiranja kvalitetnih sajtova.
Drugi cilj je udovoljavanje klijenta i ispunjavanje njegovih zahteva – prezentovati čitačima ono što žele na najbolji mogući način. I kao kranji cilj, nagrada da li kao lična satisfakcija, ili finansijska korist.
Uspešna osoba zna ciljeve samo-izražavanja, zadovoljnog koristika i koje nagrade dolaze uz njih.
Ukoliko razmislimo o svemu tome, sve asocira na jednu stvar – YouTube.
Da li postoji neko danas ko ne zna za YouTube? Svi su svesni za postojanje YouTube-a, osim ako su namerno izbegavali korišćenje Interneta prethodnih 5 godina.
YouTube je najpopularniji free video sharing sajt, gde se besplatno dozvoljava svima da gledaju, dele i uploaduju video materijal.
Uz sve to, YouTube za dizajnere, developere i freelancere, predstavlja veliku kolekciju prilika i šansi. Ukoliko ponovo pogledamo statistike, pomislite koliko kvalitetnih i efektivnih 10 minuta videa može da proizvede prometa. Najbitnije od svega je biti kreativan, jer postoji puno načina za efektivno korišćenje YouTube-a.
Drugi cilj je udovoljavanje klijenta i ispunjavanje njegovih zahteva – prezentovati čitačima ono što žele na najbolji mogući način. I kao kranji cilj, nagrada da li kao lična satisfakcija, ili finansijska korist.
Uspešna osoba zna ciljeve samo-izražavanja, zadovoljnog koristika i koje nagrade dolaze uz njih.
Ukoliko razmislimo o svemu tome, sve asocira na jednu stvar – YouTube.
Da li postoji neko danas ko ne zna za YouTube? Svi su svesni za postojanje YouTube-a, osim ako su namerno izbegavali korišćenje Interneta prethodnih 5 godina.
YouTube je najpopularniji free video sharing sajt, gde se besplatno dozvoljava svima da gledaju, dele i uploaduju video materijal.
Uz sve to, YouTube za dizajnere, developere i freelancere, predstavlja veliku kolekciju prilika i šansi. Ukoliko ponovo pogledamo statistike, pomislite koliko kvalitetnih i efektivnih 10 minuta videa može da proizvede prometa. Najbitnije od svega je biti kreativan, jer postoji puno načina za efektivno korišćenje YouTube-a.
0 comments:
Post a Comment